•.♥ دنیـــــای ایـــن روزای مـــن ♥.•

•.♥ دنیـــــای ایـــن روزای مـــن ♥.•
ایـن روزهـا می گـذرد امــّا مـن از ایـن روزهــا نمی گذرم
قالب وبلاگ

 

دیروز شیطان رو دیدم در حوالی میدان بساطش را پهن کرده بود فریب می فروخت .

مردم دورش جمع شده بودند .هیاهو می کردند و هول می زدند و بیشتر می خواستند.

همه چیزی تو بساطش بود . غرور .حرص. دروغ. خیانت . جاه طلبی و .....

هرکسی هر چیزی می خرید و در ازایش چیزی می داد . بعضی ها تکه ای از قلبشان را می دادند و بعضی آزادگی شان را . شیطان میخندید و دهانش بوی گند جهنم میداد.حالم را به هم زد . دلم می خواست همه نفرتم را توی صورتش تف کنم . نه انگار ذهنم را خواند. موذیانه خندید و گفت:من کاری با کسی ندارم فقط گوشه ای بساطم را پهن کرده ام  و آرام نجوا می کنم . نه قیل قال میکنم نه کسی را مجبور می کنم از من چیزی بخرد می بینی!

آدم ها خودشان دور من جمع شده اند . آن وقت سرش را نزدیک آورد و گفت:"البته تو با این ها فرق میکنی تو زیرکی و مومن. زیرکی و ایمان آدم را نجات می دهد"

جوابش را ندادم .

از شیطان بدم می آمد .حرفهایش اما شیرین بود.گذاشتم که حرف بزند و او  هی گفت گفت ...ساعتها کنار بساطش نشستم تا اینکه چشمم به جعبه عبادت افتاد که لا به لای چیزهای دیگر بود . دور از چشم شیطان آن را برداشتم و در جیبم گذاشتم با خود گفتم :

بگذار یک بار هم شده کسی چیزی از شیطان بدزدد. به خانه آمدم در کوچک عبادت را باز کردم .در آن اما جز غرور چیزی نبود !

جعبه از دستم افتاد غرور توی اطاق ریخت !فریب خورده بودم دستم را روی قلبم گذاشتم ... نبود ! فهمیدم آن را کنار بساط شیطان جا گذاشته ام ...

بلند شدم سمت میدان رفتم ...تمام راه دویدم ...تمام راه لعنتش کردم . به میدان رسیدم  شیطان اما نبود!

بلند شدم تا بی دلیم را با خود ببرم که صدای شنیدم ...صدای قلبم بود ....!

نشستم و های های گریه کردم ...

اشکهایم که تمام شد همان جا به سجده افتادم

زمین را به شکرانه قلبی که پیدا شده بود بوسیدم !

 


نظرات شما عزیزان:

qasedak
ساعت23:18---14 اسفند 1390
بیراه رفته بودم آنشب

دستم را گرفته بود و می کشید ...

زین پس ٬

همه عمر بيراهه خواهم رفت !


آنا
ساعت16:53---14 اسفند 1390
سلام رها جون

منظورم اون نبود گلم ...

توی بلاگفا یک قسمتی داره که میتونیم وبلاگ کسایی که از بلاگفا هستن رو ثبت کنیم ، و وقتی که اونا وبهاشون رو به روز میکنن و پست جدید میزارن ، اونجا نشون داده میشه .... و من متوجه میشم که آپ کردن
پاسخ:اااااااا چقدر جالب من نمی دونستم


فندق
ساعت13:59---14 اسفند 1390
سلام رها خانوم چوطوری؟ من با تبادل لینک موافقم... لینک شدی عزیزم

بازم بیا پاسخ:سلام فندق جونم.. میسی خانمی ممنونم منم لینکت کردم عزیزم


فائزه
ساعت9:50---14 اسفند 1390
سلام گل نازم
ممنونم خانمی که به یادم هستی و سر می زنی گلم، پست خیلی خوبی بود و آموختنی ممنونم
امیدوارم همیشه شاد و موفق زندگی کنی رها جون
───(♥)(♥)(♥)────(♥)(♥)(♥)
──(♥)██████(♥)(♥)█████


رسا
ساعت8:39---14 اسفند 1390
قشنگ بود .ممنون بنظرم از شیطان یاد گزفتم که با هر کسی باید با زبون خوش حرف زد
پاسخ:مرسی گلم.. آره حق با توئه خانمی


مژده
ساعت0:05---14 اسفند 1390
سلام عزیـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــزم.منم لینکت کردم گلم.پاسخ:سلام خانم گل مرسی عزیز دلم خواهش میکنم وظیفه بود

آی آدم ها
ساعت22:15---13 اسفند 1390
نبودید بانو.... کجایید؟
مطلبتون خیلی خیلی قشنگ بود


آنا
ساعت22:01---13 اسفند 1390
سلام رها جون

خوبی ؟

ببخشید اگه کم میام ... چون وبلاگت لوکس بلاگه نمیتونم توی لیست دوستام ثبتت کنم ، واسه همین وقتی آپ میکنی من نمیفهمم

از این به بعد سعی میکنم زودتر بیام
پاسخ:سلام انا جونم مرسی خانمی ااااااااا چرا آخه؟ باشه گلم منتظر حضور سبزت هستم خانم گل


آتنا
ساعت20:23---13 اسفند 1390
وای ببخشید!

کامپیوترم هنگ کرد نظرمو چندبار فرستادپاسخ:غصه نخور اضافی هارو حذف کردم.. اما خیلی بامزه بوداااااااااااااااا


آتنا
ساعت20:20---13 اسفند 1390
سلام رهاجونم, خوبی عزیزم؟

ایشالا که توام تو امتحانت موفق باشی عزیزم،میشه بپرسم رشته ت چیه؟
پاسخ:سلام مرسی گلم ممنونم عزیز دلم.. آره که میشه چرا نشه؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
[ شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:43 ] [ زـهـــرا ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ایـــن روزها... عـــجیب دلـــم بچگی می خـــواهد!!! خســـته ام!!! یــک قلـــم لـــطفاَ... می خــــواهم خـــودم را خــط خــطی کـــــنم!!!
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیـــــای ایـــن روزای مـــن و آدرس rahaeei.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 1033
بازدید کل : 45998
تعداد مطالب : 196
تعداد نظرات : 800
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here

.

***

كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ

***